Ayy vücudumu dinlemekten yoruldum kızlar. Her an ne oluyor neden oluyor diye düşünmek zormuş vallahi. Bacak ağrısı var, kalça ağrısı var, rahmin aşağısına baskı var, bebek toplanması var, belden giren elektrik batması gibi ani sancı günde 1 kere oluyor (bu zaten sıklaştığında doğum başlamış oluyor sanırım). Tüm bunlar oluyor ama düzenli şekilde değil. Su gelmesi yok, nişan yok, düzenli sancılar yok. Bir sürpriz olmazaa 18 haziranda sezaryen olacağım. Sizde durumlar nedir arkadaşlar?