Selamlar Eylül anneleri😘 daha var zamanımız ama bebislerinizin odasini hazırladınız mi? Ben daha başlamadım beşik almayacağım zaten eşimin taaaaa bebekliğinden olan beşiği duruyor cok guzel onu kullanacağız ama sizce İkea’da satilan tekli gardolaplar mi yoksa 6 li şifonyer mi daha kullanışlı?