PnrGg Kızlarrr ben daha 5 ayıma girmedim yani 1 hafta sonra 20 haftalık olacağım ama benim ayaklarım 2 gündür şişiyor terlik zor oluyor 😒 sizce çok erken değil mi ayak şişliği için yoksa normal mi 🤔 ayın 10nda randewum war doktoruma soracağım sizede sorayım dedim
NurunAnnesi PnrGg nomrla canim hamilelikte erken gec diye bisey yok hamilesin haliyle sisicek merak etme normal
Sedef-345 PnrGg ayağını yukarı kaldır akşamları dinlenmeye çalış. Benimde birkaç kere o haftalarda olmuştu.sonra geçti . Şu anda 33+5 haftalık oldu yeniden başladı .artık kaçınılmaz zaten😂
uslukizinannesi PnrGg bacakta ayakta ödem normal deyip doktora gitmemezlik yapmayın 36.haftamdayım 2 gündür ayak ve bacaklarım şişmişti sağ ayağım sola göre daha şişti soğuk su yukarı kaldırma ne gerekiyorsa yaptım geçmedi bugün kadın doğuma gittim doktorum baktı pıhtı olabilir ve bu akciğerlere kadar gidip sana zarar verebilir dedi hemen radyolojiye yönlendirdi bacak ultrasonu çekildi bacaklarımda ısı ve çap farkı çıktı iyi ki gelmişsin dedi doktorum ve sabah akşam kullanmam için krem verdi sizleri uyarmak istedim dikkat edin sizler de.
Minnosaile PnrGg havalar ısındı canım onun da etkisi var , bol su ve yürüyüş yapmaya çalış. Ödem varsa eğer tansiyon , idrar da protein kaçağı vs olabilir. Benim de ayaklarım şiş ve geriliyor resmen
Yildiza Preeklemsi de ödem yüksek tansiyon oluyor idrarda protein kaçağı oluyor bence kısa sürede dr a gidin
Depresif_polyanna PnrGg benim de 20.haftada başladı canım canını sıkma. Idrar tahlili yaptır yinede soru işareti kalmasin
Rabia2019 PnrGg ayaklarımda evet çok ağrıyor özellikle bugün ayakta kaldıysam ya da yorulduysam ertesi gün ayak tabanlarım çok ağrıyor basamıyorum üstüne