35 haftalık hamileyim . Saat yedi buçuktan beri gidip gelen belimin sol tarafında agrım var . Çamaşır toplarken bi anda oldu . Sizce bu Doğum belirtisimi ? Uzanıyorum şuan . Yine agrım var ama ayaktayken daha şiddetli gidip geliyor . Bu durumu bilen yaşayan varmı 😞