Kmlc Kızlar 37+2 hamileyim bebeğimin kafa çapı 2 hafta geriden geliyormuş.. dr Cuma’ya tekrar randevu verdi içerde büyümüyorsa dışarıda büyütürüz dedi.. Cuma günü tekrar kontrol var olmadı zorunlu sezeryana alacak.. başına böyle birşey gelen var mı?