Fnda2308 ben yaşadım . Hemde uzun süre çıkmadı yukarı . Şimdi çok şükür herşey normal . Zamanla düzeliyor ama kendine çok dikkat etmen gerekir . Düşük olmaz Allah’ın izniyle . Belki kanama olur . Ondada doktora gidersin direk . Ben yaşamadım kanamayı . İnşallah sende yaşamazsın canım