Merhaba ben ilk haftasi annemle kardeslerime soyledim 13 haftamizda en yakin arkadaslarimda dahil 3cu aya basdigimiz gun ogrendi o gun sosyal medyada da paylasmis bulundum ben riskli uc ayin dolmasindan yanayim tabi herzaman birsey olabilir ama en azindan o uc ayi bir atlatmak gerek