Kızlar merhaba ben 30+5 hamileyim son son 2 gündür nefes almakta çok zorluk çekiyorum internetden araştırdım normal gebelikte diyor ama bu çok farklı bişey bildiğiniz nefesim kesiliyor gibi yemek yiyemiyorum boğazımda bi yumru sanki şu içemiyorum rahat rahat oturduğum yerden nefes nefese kalıyorum sizdede oldumu bu yani ne kadar süre sonra geçiyor gerçekten çok zorluk çıkartıyor