balonjoje Sedayt doğru diyosun kuzum doktorum da haftasıyla uyumlu diyor ama ben kendim çok kilo aldığım için biraz canım sıkılıyor ben o kadar kilo aldım bebeğim 1 kilocuk mu diyorum ister istemez ama son haftalarda toparlar dimi
mk123 BenMathilda benim gelisimi haftası ama fl si 2 hafta geriden gelio bu hafta ilk defa böyle oldu,benimde canim skldi dr endiselenecek birsy yok normaldr haftasiyla uyumlu deyincr rahatladim
1ogrencianne BenMathilda 30’lu haftalarda 3 hafta geriden gelmesi normalmiş canım. Benim de 22+5’te sınırda çıktı doktor 2 haftaya kadar normal dedi. 😊 eğer büyüyorsa gerilik çoğalmadığı sürece sıkıntı olmuyormuş 😊
BenMathilda mk123 benim de aynı sekilde.. bas karin cevresi uyumlu bi tek fl geride çıkıyor.. ama belki de tam olcemiyorlardir malum karin büyüdü yer daraldı🤔