saree https://i.hizliresim.com/EOl0jz.jpg İlk hamileliğim olduğu için atamadım benim gibi saklayan varmı merak ettim 🙈
ozge_yasin_budak saree benşm 1 yıl bebeğim olmadı 1 yılda her ay gebelik testi yaptım ve hepsinde saklıyorum 😂
Krbksrf Bende sakliyorum en guzel anlardan bir tanesi bebegime album yapiyorum onun icine koyacagim insl 😀😀
11Nisan Tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım. Direkt kan testiyle öğrenmiştim. Ama içimde kalmasın diye hamileliğimin ilerleyen günlerinde idrar testi de yaptım 😁 Saklıyorum ben de 🙈
PnrGg saree ben 1 ay sakladım banyoda aynanın önünde durdu öyle gittim geldim baktım😂 sonra dedim nereye kadar saklayacağım ve attım😒 o çift çizgi beni heycandan öldürüyordu bana yaşattığı mutluluğu unutmak imkansız tabiiki ama içimde saklayacağım😊
Seherr saree saklıyorum dolabımda duruyo her elbiselerimi düzenlediğimde görüp duygulanıyorum çok bekledim çünkü çift çizgiyi :))
[silindi] saree evet dört adet gebelik testini saklıyorum 😂😂 beşincisi ve ilk olana eşim baktı hayalet çizgiyi görmedi hevesimi kırdı diye atmıştım 😒
Cemredeniz 3 farklı test yapmıştım , kan testi sonrası hepsini attım. Pek hijyenik gelmiyor saklamak🤷🏻♀️
Elifelif49 saree benim ilk kanda çıktı sonra eşim ısrarla test de yap çift çizgiyi görmeden inanmam diyodu ve yaptım yanımda saklıyorum:)