Dgrm16 34.haftada bebeğim doğdu ve hala yoğun bakımda.. erken doğum sıkıntılarımız var inşallah oğlum bunların üstesinden gelecek... hayır dualarinizu bekliyorum..ne kadar kalacağını bilemiyoruz :( Rabbim bütün yavrularımiza şifa versin..
Neseozkan Dgrm16 Allahım şifa versin tez zamanda kavuşırsunuz inşallah. Benimde erken doğum riskim var normal mi oldu sezeryan mı canım ?
kaya_10714 Rabbim şifa versin inşallah tez zamanda alırsın kucağına. Neden küveze aldılar haftası çok küçük de değil?
Eda81 Rabbim evladini sana bagislasin canim benim bebegimde enfeksiyondan yatiyor kuvezde inan cok zor aklima geldikce agliyorum o orda ben evimde icim yaniyo daraliyorum 😭
Cbellle Dgrm16 canım 34 hafta aslında cok riskli bi hafta degıl sorunsuzmus da nede kuveze aldılar solunum sıkıntısı mı var
Ezgisu Dgrm16 allah analı babalı büyütsün öncelikle canım . Çok mu zayıf kilosu ki Küveze aldılar. Erken Doğum sebebi nedir . Dualarımız sizinle 🤲