Yesimmm93 Ben normaldede ince sarı tüylere sahiptim ama şuan göğüsümden karnıma doğru yoğun ve koyulaşmış tüyler oluştu .karnımada ağda yapamıyorum çok acıyor gerdirmem gerek diye kaldım öyle 😂
AliAsaf Deniz06 evet doğru benimki erkek yüzümde karnımda çok tüylenme oldu daha sonra kendi kendine dökülüyor
Drngrkm Kızlar bende gebelikten once daha tüylüydüm hatta kıllı diyelim 😂😂 şimdi tüyler azaldı bende de 😂 onceden agdali bile 2 haftada cikardi killarim simdi 2 ayda 1 aliyorum neredeyse. Tam tersi etki yapiyor heralde. Erkek bebek bekliyorz kismetse
Deniz06 Drngrkm tam tersi oluyomuş bnm fazla tüylerim yok 😁 hamilelikten bu yana her yerimde tüy olşmş bi de dha çok yeniyiz biz 🤭
Anne4 Benimkinde erkek benimde çenemde oldu almıyım artmasın dedim ama insan içine çıkıyoru aldım gitti inş çoğalmaz
Hilal54 Deniz06 valla agdadan başka yol kalmıyor erken başlarsan doguma kadar alışırsın bizim 2 ayımız var 😊