40+5 bugunde gelen yok 🙄 sizde durumlar nasıl 🤰🏻
Ysmyank 18 gün önce aldım kucağıma oğluma çok şükür darısı sana inşallah
Ysmyank 39+4 gelecegi yok kuzucugumun
26082014 amin inşallah tez zamanda saglıkla gelir. Allah bagışlasın 😊
Ysmyank amin🤲 Teşekkür ederim canm☺️
Zeynoluanne nedir bu mayıs ayı annelerinin cektikleri 😂 yavruları gelmek istemiyor 😊😊
Zeynoluanne bizde 39+4 ama gelen gıden yok maalesef me olacak bu durumlar
39+6 bygyn bikere galiba nisanim geldi baska bisey yok(
Nata97 senin yine nişanın gelmiş 41 haftaya giricem ne nişan ne suyu hiç bir belirti yok 🙄