DenizadanTalay 33+2 deyim kızlar bu donemlerde kabız olanı duydum da ıshal olan var mı doktora mı gıtsem bılemedım ıkı gundur daha ıshal oncelerıde hafıf olurdu gecerdı☝🏻
Lidya DenizadanTalay İshal insanlık hali canım ama afedersiniz dışkının rengine kıvamına göre hareket edebilirsiniz yada direkt doktoruna danış
Yeniannee DenizadanTalay ben ishal olunca mutlaka doktora gidilmesi gerektiğini duymuştum bebeğin suyu eksiliyormus canim
Missmanan DenizadanTalay 37. Haftada kusma ve aşırı ishal yaşadım doktoruma gittim normal olabiliyor dedi ama yine de serum taktı iyi geldi çünkü ishalim idrar gibi sıvıydı 🤭
Kimyagercik DenizadanTalay benim hamilelik basimdan beri ishalim var .. sordum dr a oda hormonel normal dedi
DorukLina Kızlar bugün parazit testi yaptırdım lökosit 7-8 çıktı doktor önemli değil dedi. Bir parazit testi yaptırabilirsiniz en yakın klinikte illa doktorunuz gitmeye gerek yok bence. Ben öyle yaptım sonucu doktora attım. Tabii sizin fikriniz.
DenizadanTalay Bende de aynen 7 8 lokosıt var ama bu bıde karın ağrı mıde bulantısı cok hafıf yapıyor bebekte kasılıyor bunu fark ettım