Senanur09 Bir sıcaklar bir bu kasık agrıları bunaldım ya benm gibi kasık agrısı ceken varmı ne iyi gelir 😞
Muge123_ Ben varım ve çok korkuyorum 32+4 üm kasık ağrım var 2 hafta once nst ye girdim ama hic birsey cikmadı anlamadım yani
Senanur09 Denizanne nasıl yani sol kalcam doguştan cıkık canım normal dogum yapamıcakmışım mecburi sezeryan mış
Denizanne Senanur09 olsun vucudun kendini hazırlıyor yalancı sancı işte onlar bende de oluyor doktorum yalancı sancı dedi 😄