Elcinttk Kızlar 15 haftalık hamileyim.2 gündür göbek deliğim ve çevresinde içerden ağrı sancı batma çekilme gibi şeyler yaşıyorum.yaşayanlar varmı aramızda ?
Pnrarvn Elcinttk benim 24 ten sonra felan sızlamaya başladı 30 dayım hala ara ara sancıyor zayıfsan belki sende erken başlamıştır. Ben biraz iri kıyımdım öncedende 🤣
ozge_yasin_budak Elcinttk canım göbeğin büyüdüğünden olabilir ağrı sancı uyuşma gibi hissedersin bol bol nemlendir
Tugcehar87 Elcinttk senin ki biraz erken başlamış ama korkma göbek deliği etrafın da kas olmadığı için rahim genişledikçe baskı yaparmış ve gerilme acıma gibi şeyler normalmiş iç karnın geniş değilse senin ki o yüzden bu kadar erken baskı yapıyor olabilir
Elcinttk Pnrarvn evet zayıfım 51 kiloyum dayanamadım doktoruma yazdım kızlar 😊 rahim büyüme yaptıkca bağ dokuları varmıs onlar gerılıyormus oyuzden oluyor sorun yok normal birşey dedi
Ozgebudak Valla birebir aynı postu açtım canım bende 2 gün sonra doktora gitcem zaten randevum var o zaman neden olduğunu söylerim :)