Gurbettegebe Oğlum dün 33+6 da doğdu 2.215 gram olarak fakat ciğer geliştirici iğne olmamıza ragmeb solunumu da sıkıntı war ve ciğeri su toplamış böyle olanlar bebeğini nekadar sürede aldı acaba? Birde hala sütüm gelmedi tecrubelerinze ihtyacm war
FSCMK Gurbettegebe geçmiş oldun sağlıklıca alırsın kucağına inşallah canım sütün için bişey diyemiycem ama üzülmrmeye çalış sütün hiç gelmez üzme kendini
BirsenT Gurbettegebe Allah Şafi ismiyle şifa versin sizi birbirinize kavuştursun en kısa zamanda canım 🙏🏻 Bol bol hurma ye bol şekerli kayısı hoşafı iç birde duş alırken göğsüne masaj yap olumlu düşün inşallah süt inecektir canım🙏🏻
yigitalptb Gurbettegebe süt sağma pompası ile sütünü çekmeye çalış. İlk etapta gelmez ara ara deneyerek tekrarla. Geçmiş olsun hemencecik toparlanır inşallah 🤗
yaseminan Gurbettegebe canım ne kadar sağlıklı bilmiyorum ama arkadaşımın ablasının sürü gelmiyor diye yeşil sabunla göğsünü ovalayıp yıkıyormuş sütü hemen gelmiş