Kahverengi lekelenmem olmuştu acile gitmiştim vermişti acildeki doktor ama almamıştım pembe lekelenmem olunca hemen kullanmaya başladım henüz kadın dogumcuya hiç gitmedim acildeki doktor vermişti ultrasonda baktı kese de gözüktü ama korkıyorum ya bakalım ne diyecek :( yatıp dinlenme şansım da yok malesef çalışıyorum