27 hafta 4 günlük hamileyim. Bugün şeker yükleme testi yaptırdım sonucu güzel ama rutin kontrolde doktorum bebeğin sağ ve sol beyin lobunda 10 mm sıvı birikmesi tespit etti. Sınırda oldugunu ve perinatoloji uzmanına görünmemi söyledi. 2 li 3lü testlerim ve detaylı ultrasonografim temiz çıkmıştı. Böyle bir durumla karşılaşan var mı?