smls19 bende 20. Haftadayım canım dün gece kasiklarimda ağrı oldu sanki içerde bi ip var geriliyor gibi oldu sonra geçti şükür. Şimdi bi tatlı yapayım dedim ayakta durdum yarım saat kadar belim ağrıdı çok hemen ter bastı. Ben kasiklarimda hissediyorum . Ama dün sağlık ocağında ebe kalp atışına baktı önce bi duydu sonra dedi beline kaçtı ayaklarını kasigina çek dedi sonra yine duydu . Ama nasıl bele kaçıyor anlamadım 😁