Busra05344 ben de 36. Haftalık oldum . Benim de vajinam çok yanıyor . Dün doktora gittim enfeksiyon dedi . Hap ve fitil yazdı . Ama affedersiniz iç çamaşır giyince batyor sanki , çok yanıyor . Bend e ev içinde etek giyiniyorum altına bilry de giymiyorım . 😣 bel ağrısı çok kötü canım ya . Çok şükür benim daha olmadı daha ama normalmiş bu haftalarda . Bebek kanala yerleşiyor ya sen de güçlük çekiyorsun haliyle . Rabbim en kısa zamanda evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🙏 zor valla herkesin bir derdi var. Herşeyimizdrn ödün veriyoruz