Serklaj açılmış bizde farkına varmadık bir ağrı kanama vs olmadı. Belli bir sebebi de yok dediklerine göre. Bebek büyüyünce alan dar gelmiş ve açılmış. Dikiş açıldığındam tekrar dikim işlemide yapamıyorlar tutmazmış. Şu amda sadece sancı geciktirici serum birde progestan veriliyor. Açılma olduğundadm bebek de kaymış aşağıya kanala doğru. Şimdi tutabildikleri kadar tutmaya çalışıyorlar.