kızlar ya bir şey sormak istiyorum , 38+5teyiz şuan ,yarın kontrolüm var , kızım ısrarla gelmek bilmiyor. Doğum için şimdiden ağda yaptırmak istiyorum ama kuaförüm son haftalarında yaptığım bütün müşterilerimin Doğum haberleri geldi , ağda Doğumu tetikliyor sanırım dedi , bu konu hakkında bilgisi olan var mı , ya da deneyimleyen var mı acaba ?😶