Merhaba tatlı anneler. 26 haftalik gebeyim.Bebeğim Allah nasip ederse Ağustos sonu doğacak ben uzun kollu ve patikli alt üst takımla üzerine tulum dusunuyordum Ankara da olacağım ama bugün arkadaslarim Ağustos Eylül sıcak olur diyip kafamı karistirdilar siz ne dusunuyorsunuz. Daha alışverişe tam cikmadim