40+2 deyim akşamdan beri sancım başladı 15dk 1 olunca doktora gittim doktor nst baktı 60larda çıkmıi sancım güzel doğum başlamak üzerw dedi eve gönderdi eğer cumaya kdr doğmazsa sezaryen yapıcam suyu anca oksr yeter dedi ben sancıyı cok hissediyorum cımaya kdr bu sancıyı aslaa çekemem 15dk 1 fena vuruyo böyle bişey yaşayan var mı? Sizce bu gece bebeğim gelir mi?