Ecenazz öncelikle endokrinoloji bölümüne gideceksin canım aynı şey bende de var. Her hafta düzenli kan veriyoruz çok yükseldiği taktirde çok minik bi ilaç veriyorlar eğer hamileysen bulantılarından kaynaklanıyor benimki öle, hatta seninkinden çok daha yüksek korkma ama mutlaka endokrine git