Kcmr22 Benim çektiğim sancı değilse ne olabilir acaba🤔 oturken taa kalcam acıyor tamam doguracak kadar bi sancı değil ama ntsde sancının hiç çıkmaması ne alaka? Yaşayan varmı? Çektiğim ağrılar hazırlık tabiki doğuma ama ntsde görünmezmi?
hunilimom Kcmr22 38 de gittim hala yoktu canım perşembe tekrar gidicem benimde bel ağrım kaşık ağrım oluyor ama nstde çıkmıyor en fazla 20 gördüm bir kerede 50 oldu başka da hiç gormedim
Kcmr22 Ve doktorum cuma izne ayrılıyor normal doğum bekliyoruz ama peki ya çatım dar ise mecburi sezaryen olacaksam beklememin anlamı olurmu?
Kcmr22 Çatı muayenem yapılmıyor sancı gözükmediği için daha doğrusu doktor erken çıktığı için nts sonucunuda başkasına gösterdik ya neyse 🙄