Canoglum001 Kamamir esimin kuzeni yapti 2.500 dogdu bebek.kuveze girmedi masallah.simdi 7 aylik dunya guzeli bir kiz😊
Kamamir Canoglum001 ay çok sevindim, benimde 2.560-2600 gram erkek, 36+2 yarın sezaryen olacak, 2 iğne yapılıyor nefesi için, inşallah herşeyi iyi olacak.
Sinembuse Kamamir niye yapıyorlar ki 36 haftası dolmuş bebeklerde sıkıntı olmuyor diye biliyorum ben canim bana 28 haftalıkken yapmışlardı.
Kamamir Sinembuse Hmm. Bilmiyorum neden, 36 hafta 9 ay mı oluyor 8 mı anlayamadım zaten 😁 işte gündüz 3 te yaptı iğne ve gece yapacak sabah ta sezaryen alacak
Sinembuse Kamamir garantiye almak istiyor sanırım 9 ayın ivi tabi canim yani bu haftada doğan bebek sağlıklı oluyor cok şükür darısı bizim başımıza 😊
NurunAnnesi Kamamir yok canim ilk kizimdi kuvezde kalan simdi kizim 1bucuk yasi var ikincine hamileyim ve buda 36haftalik😊😁