Bugün şeker yüklemesi yaptırdım.şekerim çok yüksek çıktı hemen dahiliyeye yolladı dr..ordaki doktor Anne ve babam şeker hastası olduğu için direk diyete aldı.yasakları söyledi şeker çizelgesi ve ölçüm cihazı verdi 10 gün takip et eğer düşmezse değerler insülin başlayacağım dedi.yardımcı olsun diye yarın diyetisyene gideceğim.hastanemdeki diyetisyene gideceğim ki kendi doktorum ve diyetisyen paslaşabilsinlerz