Ahidem32 Melikeee35 bnde 27. Haftadayım benmde sert sürekli biraz önce ebeyle konuştum normal dedi yarın doktora gidicm bi de ona sorayım bakaym
edaurn Bende gebeliğimin sonundayım. 40+3üm. Kızım hep sağ tarafımda ve hep karnımın orası hep sert. Doktor oraya toplanıyor korkma demişti. Normalmiş yani korkmayın 😊