Alarasel Gul29 meskldeym cnm orası bna yzak olduğu için ve ztn bayb dr da tercih etmiyrm çok egolu ve ilgisz olduklarını düşğnyrm bn drmu değiltrdm en bşta buyuzdn
Muhammednurihafsa Gul29 arkadaşım osman beyde geçen sene sezeryan oldu ondan çok memnun ama dediğin doktor hakkında bilgim malesef yok 🙂
Gul29 Alarasel canım ben Alev timura gidiyorum çok memnunum ondan çok güler yüzlü her soruma cevap veriyor ama karataş'ta doğum yaptırıyomus o yüzden Karataş Hastanesini bilmiyorum merak ettim
Muhammednurihafsa Alarasel egeyaşam hastanesi kadir fatih uçar beye gidiyorum çok ilgili ve iyi bir doktor tavsıye ederım canım
Alarasel Muhammednurihafsa bn mediklprkdaym cnm Allaha şkr de memnunum inşAllah doğumda orda oluck. 😊😊😊🤗🤗
Mervedurak Muhammednurihafsa canım bende ege yaşama gitmeyi düşünüyorum hastane temiz mi ve doğum ücreti öğrendin mi ☺️
Muhammednurihafsa Mervedurak temiz canım evet doğum ücretini daha konuşmadım daha doğrusu unuttum 😅🙈doktor öyle ilgiliki ücreti sormayu unuttum Cumartesi günü gidecem bebişimi görmeye detaylı ultrason içinde randevu alacam bilgi alırsam haber ederım
Muhammednurihafsa Mervedurak canım doktor doğuma yakın konuşuruz bunları dedi tedaylı ultrason u sordum bçr ay sonra gel dedi bide omurga bel ilik testı yaptı bana bugun bir hafra sonra sonucu çıkar inşallah temiz çıkar
Mervedurak Muhammednurihafsa Canım omurga testini yaptırmıştın ne kadara yaptırmıştın ve sonucu ne kadar sürede çıkmıştı ☺️
Muhammednurihafsa Mervedurak gerçekten müthiş biri ilgili olması çok iyi her soruya cevapta verıyor 1ay olmadı daha gıttım ben şuan izmirdışındayım gelinve direk yanına gşdecem yine 😅😁😅