Bende en son 19+5te gitmiştim 330grm demişti daha gitmeme 2 hafta var ne kdr olmustur yaklaşık olarak merak ettim çünkü karnım büyümeye başladı tekmeleri daha belirgin o yüzden sordum rabbim saglıkla kucagımıza aldırsın bebeklerimizi kilo önemli değil saglıklı sıhhatli olsunlarda dogunca alırlar ins 🙏❤😇