Dilara91 cesaret istiyorsan al sana cesaret ;) 3 üncüye hamileyim ve buda diyer ikisi gibi normal doğum olsun diye dua ediyorum... bebeğinin ve senin saliğin önemli olan, kendinize güveniniz olsun yapanlar nasil yapti bende yaparim diye pohpohlayin kendinizi!! Zamaninda sezeryanmi varmiş millet tarlada bahcede catir catir doğurmuş az örnek alin hemen kolayina kacmayin bence.. arkadaşim hem sezeryan hemde normal doğurdu bugün olsa yine normal derim diyor... normal doğum gibisi yok...