Merhaba kızlar çok şükür doğum hikayemi yazmak bana da nasip oldu.Bebeğimin biraz iri olduğunu söylerdi en baştan doktorum o yüzden 39+4te normal olarak doğumunu başlatalım dedi hastaneye 27 Mayis sabah 6da yatışim yapıldi ve rahmime bir fitil atildi doğumu baslatsin diye önce sancılar hafif hafif basladı her saat başi açilmam 1 2 cm olarak ilerledi.Daha sonra 6cm de durunca suni sancı verdiler ve asıl mesele ondan sonra başladı😩 1 2 saat sonra dayanamayinca epidural yaptırdım ve 2 3 saat cok rahat sancılarımı atlattim.Son anlar etkisi geçince cok kötu bir sancı vurdu ve tam açikliga ulastim 10cm ile doguma aldilar.Dogum 24 dakika sürdü ıkınmalarım biraz yetersiz olunca uzun uğraşlar sonucu ebeler karnima bastirdi ve cok sukur kizimi kucagima aldim😊 2 tane dikişim var ama rahmimde cok kanama oldugu icin ve cok agir sancilar cektigim icin 2 kez bayilmisim hem cataldan inerken hem de odada. Kan serumu verdiler kananmam oldugu icin.Sizlere tavsiyem yaniniza muhakkak pilates topu alın ve sancınız gelince uzerinde hafif hafif zıplayin coğu sancimi öyle atlattim ve acikligim son saatler cok hizli ilerledi.Bir de bacaklarınizı açarak yuruyun sancılarinizda kesinlikle yatmayin duvara ya da yataga tutunuo çömelin squat yapın sancıları daha kolay atlatiyorsunuz.Ebelerde cok guzel gayret gosterdin dediler 😊 12 saat sancımın sonucu 3.650kg 52cm kızıma kavuştum Allahımın izni ile❤ O sancıları çekerken insan ne yapacagini bilemiyor gerçekten zor ama bana inanın o çatalda o bebek içinizden çıkınca hepsini unutuyorsunuz asla korkulcak birsey yok isteyerek herseyi basarabilirsiniz unutmayin biz anneyiz 😍 darisi hepinize en güzel şekilde olsun💕😊 sorulariniz var ise her konuda yardimci olabilirim🤗 şuan tek sorunum dün gece çok güzel emen kızım bugün hiç mememi almiyor😔 biraz uzun oldu kusura bakmayın hepinize sevgiler🌸