Modies Embey amin inşallah ♥️🥰 herşey çok güzel olacak göreceksiniz. Biz unuttuk bile doğum aşamasını hiç düşünmüyoruz. 😂
Sera00 Sevgi10 kiz sen de her soruda ağlıyon 😂 sezeryan olmak kolay degil ama az sabır geçicek agrilarin inşallah 🤗
Ssalihatopcu Embey belden iğneyi neredeyse hissetmiyorsunuz bile o kadar az bir acı spinal olunca hemen uyuşuyorsun oturur pozisyonda vuruluyor iğne yat diyorlar uyuştunmu diye denemek için ama yatamıyorsun göğsünden aşağısını hissetmiyorsun onlar yatırıyor yarım saat sürmeden bebek kucağında bile sonrasında bünyene bağlı ben ertesi gün ayaklandım hastane odamı temizledim tuvalete çıktım gaz çıkardım bünyene bağlı bunlar hep kimisi günlerce gaz çıkaramayıp tuvalete gidemiyor beklemek zorunda kalıyorlar hastanede umarım çok rahat geçer bende Aralık gibi yatıcam ikinci sezaryene 2018 Şubat da ilk Doğum 2019 Aralık ikinci Doğum olucak inşallah ikiside sezaryen
Sera00 Embey wala benim bile canım tatlıdır normalde ama evladımi yeter ki kucağıma aliyim , anne olmak bana gore bakmak daha zor dogurmakran doğum bir kac gun acı, ama ömür boyu bitmeyen annelik🤗
Sera00 Embey ben de ms hastasıyım nörologum genel sezeryan olmam gerektiği soyledi açıkçası ben korkmuyorum sezeryandan , annem de kardeşimi sezeryanla dünyaya getirmisti 4 gune ayaga kalkip gayet de her isini yapıyordu
aarzucaa Embey canım kendi kendine telkin vermeye çalış o konuya odaklanma ben çok rahatım, sen ne kadar rahat olursan bebişte rahat olur
Embey aarzucaa demi haklisiniz arkadaşlar çok sagolun hepinizde yaa 24 üne ameliyat gününü versi bakalim
Modies Embey düzelir düzelir gönlünüz rahat olsun ♥️🥰 düşününce daha zor geçiyor. Valla çalışıyorum işte oyalanıyorum. Akşam evde amigurumi falan öğrenmeye çalışıyorum🥰 öyle düşünmemeye çalışıyorum
Tugcehar87 Embey ben o belden vurulan iğneyi yaptırmıycam biryerlerimin kesilme fikri beni de korkutuyor ama napalım kısmet