Pirayee123 Merhabalar 17+3 haftalık gebeyim. Geçen hafta bebegimin hareketlerini daha net hissediyordum. Bu hafta her gün hissetmemekle birlikte daha az hissediyorum. Siz bu zamanlardan her gün hissediyor muydunuz düzenli bir şekilde
Sengulkrgz Pirayee123 Ben o haftalarda hic hissetmiyordum siz nasil hissediyorsunuz ikinci gebelik mi acaba ?
Deletedmom277 Pirayee123 o haftalar da hissetmen bile fazla bebeğin daha çok küçük o hareket ediyordur ama sen anlamayabilirsin
Mlssa Pirayee123 Canım 18de başladım hissetmeye ama 20-21e kadar tamamen net bir düzende ilerlemedi hareketleri.Sonradan netleşiyor,daha erken bence düzenli hareket hissetmen için,acele etme az daha sabır🙏🏻☺️
Okyanusolmak Bebeğin pozisyonu bile etkiliyor hissetmemizi. Bir gün hareketli bir gün sakin. Bazen 2 gün hareketli bir gün sakin. Bazen 2 gün sakin 1 gün hareketli. Değişiyor yani :)
ozgurhayalim 29 haftalıgım hareket etmediği günler oluyor. Ben takmıyorum bu kadar 17de hissetmen bile mucize. Kafana takma. 24den sonra hissetmezsen sıkıntı