Mrvee41 ayda bir gitmene gerek yok. Canın istedi mi git 😄 ben başlarda farklı farklı doktora gittim neyin kafasıydı bilmiyorum ama 1,5-2 haftada bir gitmiştim 😂bi özele bi devlete gittim.
Hatta aile sağlığı merkezleri bile bebeğin kalp atışını dinleyebiliyor. Oraya git.