Ozgeck Merhaba sevgili anneler ve anne adayları 23+0 haftalık hamileyim 3 gündür midemde geçmeyen kasılmalar var çok sert ve acılı oluyo gaviscon şurup kullanıyorum ama malesef geçmiyo ne yapmalıyım ?
Esra7261 Ozgeck mide ağrısı ( yanma değil) preeklemsi belirtisi olabilir demişti gebe okulundakiler. Tansiyon filan baktırdınız mı?
Msbem Benimde çok Ozgeck benimde çok miğdem geriliyor özellikle yemek yedikten sonra kasılıyor gibi oluyor tansiyon düşük benim sorunum yok ama
Ozgeck Baktırmadım tansiyonuma ama tansiyonluk bişey gibi değil sürekli kasılıyor ve hiç geçmiyor 3 gündür böyle malesef 😔