Kızlar merhabalar benim 3-4 gündür göbeğimin sol tarafında açık renkte kırmızı yuvarlak leke var cok büyük de değil cok küçük de kaşınmıyor ağrımıyor. 18+2 hamileyim doktorum cildiyeye göstermem gerektiğini söyledi. Devlet hastanesinde gittiğiniz iyi bildiğiniz bir doktor var mı?