Merhaba kizlar kizimla 30+3 olduk dun misaforlerim vardi arkadasim annesinide getirmis hamilelikten bahsederken 7.aya kadsr bi tanidiklarina kiz demis doktor cinsiyetine heo simdi erkek diyorlarmis belli olmuyo falan ddi bende butun hazirligimi tahmin edersiniz ki kiz bebek icin tamamladim icime suphe dusurdu kadin yaa erkek olursa napcam oluyo mu boyle seyler 🤔