Nigtingaleyan Kızlar bebeğimin başı aşağıda ama hala karnım yukarıda 39+5oldum.doktor 7-8 cm açılman bile olsa Bebek yukarıda olduktan sonra doğmaz dedi.bebeği indirmek için neler yapabilirim ?
Okyanusolmak Nigtingaleyan sanırım fazlaca yürümek. Okuduğum kadarıyla ortak kanı bu. Tabi tecrübelilerin postlarında da öyle gördüm. Yine de bilen yazsın. Biz de öğrenelim :)
hunilimom Nigtingaleyan bende 39 um benimde hala yukarda bebek nasıl olucak hiç bilmiyorum 🙄 mayıs anneleri olarak doguramicaz galiba