Sdnurr NimetDilmen Semra hanımı birçok insan tavsiye ediyor ona bişey diyemem fakat hastane berbat ötesi Yenibosna da oturuyorum evimin yakınında olmasına rağmen hastane o hastaneye iğne vurmaya gitmiyorum ama Semra hanımı çoğu insan tavsiye ediyor
Esradonmez NimetDilmen bende semra hanımda dogum yapmayı dusunuyorum iyi bir doktur ilk doğumunu ilke hastanesindde yaptim gülcan hanım vardı
Slinn NimetDilmen hastane beş para etmese de semra hanım iyi bir doktor bide eğer imkanın varsa nisaya veya medicine de düşün derim nisa da derya hanım medicine de gülcan albayrak
NimetDilmen Sdnurr Evet hastane hakkında kötü yorumlar var ama arkadasm 3 qün önce Semra hanmda doqum yaptı ve çok memnun kaldı. Yatakları odaları felan temizmis. Bilmiyorm ya kafa karistirio yorumlar. Peki siz hanqi hastaneye qidiyosunuz?
NimetDilmen Esradonmez Semra hanımı çok övüyolar. Peki siz muayene oldunuzmu hic Semra hanıma? Yada safa hastanesine hic qittinizmi?
Sdnurr NimetDilmen nisa hastanesi derya kanza gül e gidiyorum ve memnunum hastane temiz hemşireler vs.ilgili ben gayet memnunum
Esradonmez NimetDilmen evet muane oldum güzel ilgileniyo muane ücreti 90 lira ama bisey oldugunda araya biliyosun
Sdnurr NimetDilmen bildiğim kadarıyla normal Doğum 2.000-2500 arası sezeryan 3000 arası diye biliyorum yanlış bilmiyorsam hastaneyi arayıp net öğrenebilirsiniz
Sdnurr NimetDilmen bildiğim kadarıyla normal Doğum 2.000-2500 arası sezeryan 3000 arası diye biliyorum yanlış bilmiyorsam hastaneyi arayıp net öğrenebilirsiniz
Sdnurr NimetDilmen Tam bilgim yok fakat 2000-3000 arası diye biliyorum net olarak hastaneyi arayıp öğrenebilirsiniz
Slinn NimetDilmen inan hiç bilmiyorum nisanın muhasebesi görümcemin arkadaşı konuştular hallederiz felan dedi eşim de pek üstüne düşmedim açıkçası 😊sadece epidural de 500 tl fark alındığını ve süit odasının 250 tl fark olduğunu biliyorum 😄
NimetDilmen Esradonmez Smdi aradm normal doqum ücreti 1150 sezeryan 1950 dio. Gayet iyi aslnda fiyatı. Hastanesi hakkında şikayet var yorumlarda sen ne dsunuosun hastane hakknda?
Esradonmez NimetDilmen bence gayet uygun ben oyle sikayet edenleri anlamiyorum nasıl bi hastane istiyolar ben orda dogum yapicam sen de o sikayet edenlere aldiris etme