Milos benim anneminde midesi hic bulanmamış 3 çocuğunda. Ablam da hamileyken bir kere midesi bulanmadı. Piyango bana vurdu. ☺️ Biz 5+ da ilk keseyi gördük tekti. Bir hafta sonra şiddetli ağrıyla hastaneye gittim kanama alanı dediler okmeydanı araştırma da. Halbuki 2.keseymiş. Ertesi gün kendi doktoruma gittim şaşırdı ve bu kanama alanı değil 2.kese dedi. Çok şükür bulana bulana kusa kusa geldik bu günlere. ☺️ İyi olsunlar da önemli olan o ☺️