tunaanurr soyle anlatayim 1010 beta sonucuma direk dis gebelik dedi ben israr edince yarin gel ikincisini yaptir ayni saatte dedi gittim 1500 cikti yine yok dedi vajinal ultrasonla bakabilirdi ilgilenmedi yine gel dedi gitmedim devlete gittim 4000 cikti 2gun sonra baktilar soylediler vs kahve rengi akintim oluyodu devlet korkma gecer dediler buna geldim tekrar dusuk tehliken var dedi ilac verdi ne bir kan testi ne baska bisey ne tarti hic bisey yapmadi git 15 gun sonra gel o zaman gebelikle ilgili konusuruz dedi is arkadasim hamile ben 6 haftaliktim o 4 haftaliksi doktoru hemen testler istemis onun tartmis vs benim dokroe soylemedi bile anlicagin herkes cok ovuyor ama ben elektrik alamadim bi turlu cuma gunu kontrolum var ordada boyle test filannistemezse reyapta mehmet bey varmis arkadasim orda calisiyor cok ovdu erkek istemiyorum dedim isil hanimi cok ovdu