2 haftadır mide bulantıları yeniden hortladı ve devam ediyor, kusma da mevcut. Mide yanması da rahatsız ediyor çok. Bu haftalarda yeniden bunları yaşayan var mı? Ayrıca iştahım azaldı ve az yiyorum, canım birşey istemiyor içim bişey çekmiyor. Bu durum ne kadar devam eder?