EsraTakaleelik 9+2 haftalık hamileyim fakat kasık yanma ve bel agrısı sıklıkla oluyor ozellıkle yururken dr. Rahim gerginleşmesi var dedı boyle bişi yaşayan var mı ?
Sonay EsraTakaleelik kasıkta yanma nasıl oluyo böbreklerinde sorun Olmasın? Böbrek ağrısı belede vuruyor doktorunuza söyleyin bence 😏
1PrensAnnesi EsraTakaleelik ohooo nerden baksan ilk 3,5 ayı öyle geçirdim ben acıodu kasılıodu 5.ayda göbek değiliğn ağrımaya başlıo rahim büyüdükçe ağrı yerin değişio korkulacak bşy yok yok rahat ol cnm ağrı geldikçe uzan sen bebişte sende rahat edrsnz 🎀
EsraTakaleelik Elisam ara ara gelmıyor sıklıkla oluyor ozellıkle yanma , rahim gerginleşmesi neden olur acaba bilginiz var mı
Fasulyeninannesi EsraTakaleelik ilk gebeliğinde normal bende de öyle oluyordu üç dört doktora gitmiştim panikten meğer vücut kendini anne olmaya hazırlıyormuş bel kalça bacak krampları rahim ağrıları farklı seviyelerde devam edecek korkma şimdi ben ikinciyi bekliyorum daha hafif geçiyor o yüzden 😇💕🌸🤰👋🏻
Elisam EsraTakaleelik bebek buyuduguu icin rahimde buyur ve gerginlesir canim 🙂 ilk haftalar yani senin haftalarinda cok olur agri sonra az az devam eder. Endiselenme
gizemmm Benimde kalça kemiğimde çok ağrı oluyordu ilk zamanlar çok şiddetli ağrı. Bi de kasıklarımda ağrı oluyordu normal tabi bunlar
ceylan54 gizemmmbenim bebeğim erkek ultrasonda bile fala hareketli değil kızım tam tersi çok hareketliydi tabi hamilelipe görede değişiyo olabilir