Merhaba hanımlar. Gebeligimin 27. Haftası şimdiye kadar tahlil vs hariç muayenelerim de özel çakmak erdem Hastanesi'ne gittim. Dogumu nerede yapacağım konusunda kararsızım. İlhan Varank hastanesi hakkında bilgisi olan var mı . Bu hastaneye devam eden yada olumlu olumsuz yorum alanları merak ediyorum. Yardımcı olursanız sevinirim