Mihri23 Merhaba 4+6 yım kesem gözüktü. Trabzon’a arabayla yolculuk yapacağım düşük riskim vs yok ama yine de progestan verdi vajinadan. Normal midir sizce ?
Deryakaya1663 Mihri23 yolculuk yapmadığım halde verdı o rısk olusmasın dıye vermıstr kullanabılırsın %90 nı kullanıor zaten
Lokumanne Benim geçen hafta kanamam oldu, hap olarak progestan verdi. Konya’dan izmire gitmem gerekiyo, sıkıntı olur mu sizce