Zehramom bilmiyorum ki bende öyle düşündüm ama herkes çatıdan muayenesinden sonra gelir dediği için ben nişan değildir dedim çatı muayenesi olduktan sonra en az bi 3-4 defa lavaboya gittim normal akıntım vardı akşam yemekten sonra gittiğimde kahverengi yoğun bir akıntım vardı Muayeneden kaynaklı olsa hemen gelmesi gerekiyor diye düşündüm bilemedim şimdi 🤷🏻♀️