Deryayilmazkahraman Esmanur42 bizim de atarsa 66 :) Rabbim sağ salim sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin 😍
ipeksi Esmanur42 hayırlı sağlıklı doğumlar olsun tüm bebek isteyenlere de bolca dua edin inşallah, bizim Şafak da 60 ama içimden bir his erken gelecek diyor 🥰
Esmanur42 ipeksi hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah sağ salim❤️ Rabbim tüm isteyenlerede yaşatsın aynı duyguyu
Esmanur42 ayten2512 bende daha gelen giden yok geçen hafta kontrole gittiğmde 1cm açıklık ve suda azalma var demişdi soktorm yarın gidecem bakalm nolacak